VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (VOP)
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem při koupi a využívání služeb nabízených na webových stránkách www.nadabergmanova.cz
1.2 Poskytovatelem služeb je Mgr. Naděžda Bergmanová, IČO:xxxxxxxxx (dále jen „poskytovatel“), sídlem Družstevní 4506, 760 05 Zlín.
1.3 Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která objedná a uhradí služby či produkty uvedené na webu poskytovatele (dále jen „zákazník“).
1.4 Objednáním jakékoliv služby či produktu zákazník souhlasí s těmito Obchodními podmínkami.
- Poskytované služby a produkty
2.1 Online koučink osobní (90 min.)
- Online koučink probíhá formou videohovoru.
- Cena jsou uvedeny na webových stránkách. Termín je sjednán dohodou.
- Pro zrušení rezervovaného termínu je nutné kontaktovat poskytovatele nejméně 48 hodin předem. Při pozdějším zrušení nebo neúčasti na koučinku se uhrazená částka nevrací.
2.2 Online business koučink ve firmách
- Online koučink probíhá formou videohovoru
- Výše ceny za spolupráci se odvíjí na základě dohodnutého rozsahu a náročnosti, nejméně však 3 500 Kč za 60 min.
2.3 Online produkty
- Online produkty jsou k dispozici po úhradě a jsou dodávány v elektronické podobě.
- Přístupové údaje nebo soubory jsou doručeny e-mailem.
- Online produkty jsou duševním vlastnictvím poskytovatele a jsou určeny pouze pro osobní použití zákazníka a není povoleno je dále šířit, sdílet či jinak poskytovat třetím osobám.
- Platební podmínky
3.1 Cena služeb a produktů je uvedena na webových stránkách.
3.2 Platba za online produkty probíhá prostřednictvím platební brány a je splatná okamžitě při objednávce. Službu jednorázový Koučink (1×90 min.), na základě vystavené faktury, klient hradí nejméně 48 hodin před konáním sezení. Službu Koučink (balíček 6×90 min.), na základě vystavené faktury, klient hradí jednorázově 48 hodin před konáním prvního sezení.
3.3 Služby a produkty jsou dodány až po přijetí platby.
- Reklamace a odpovědnost
4.1 Reklamace na online koučink či osobní koučink jsou možné pouze v případě, pokud služba nebyla poskytnuta ze strany poskytovatele.
4.2 Reklamace online produktů jsou možné pouze v případě technických problémů bránících zákazníkovi v přístupu k obsahu. Na online produkty se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy.
4.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky dosažené zákazníkem na základě poskytnutých služeb či produktů. Služby a produkty nenahrazují odborné psychologické poradenství, psychiatrickou léčbu nebo jiné zdravotní služby.
- Ochrana osobních údajů
5.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů uvedenými na webových stránkách.
- Závěrečná ustanovení
6.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat či měnit tyto Obchodní podmínky.
6.2 Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách www.nadabergmanova.cz
