VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY (VOP)

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem při koupi a využívání služeb nabízených na webových stránkách www.nadabergmanova.cz

1.2 Poskytovatelem služeb je Mgr. Naděžda Bergmanová, IČO:xxxxxxxxx (dále jen „poskytovatel“), sídlem Družstevní 4506, 760 05 Zlín. 

1.3 Zákazník je fyzická nebo právnická osoba, která objedná a uhradí služby či produkty uvedené na webu poskytovatele (dále jen „zákazník“).

1.4 Objednáním jakékoliv služby či produktu zákazník souhlasí s těmito Obchodními podmínkami.

  1. Poskytované služby a produkty

2.1 Online koučink osobní (90 min.)

  • Online koučink probíhá formou videohovoru.
  • Cena jsou uvedeny na webových stránkách. Termín je sjednán dohodou.
  • Pro zrušení rezervovaného termínu je nutné kontaktovat poskytovatele nejméně 48 hodin předem. Při pozdějším zrušení nebo neúčasti na koučinku se uhrazená částka nevrací.

2.2 Online business koučink ve firmách 

  • Online koučink probíhá formou videohovoru
  • Výše ceny za spolupráci se odvíjí na základě dohodnutého rozsahu a náročnosti, nejméně však 3 500 Kč za 60 min. 

2.3 Online produkty

  • Online produkty jsou k dispozici po úhradě a jsou dodávány v elektronické podobě.
  • Přístupové údaje nebo soubory jsou doručeny e-mailem.
  • Online produkty jsou duševním vlastnictvím poskytovatele a jsou určeny pouze pro osobní použití zákazníka a není povoleno je dále šířit, sdílet či jinak poskytovat třetím osobám.
  1. Platební podmínky

3.1 Cena služeb a produktů je uvedena na webových stránkách.

3.2 Platba za online produkty probíhá prostřednictvím platební brány a je splatná okamžitě při objednávce. Službu jednorázový Koučink (1×90 min.), na základě vystavené faktury, klient hradí nejméně 48 hodin před konáním sezení. Službu Koučink (balíček 6×90 min.), na základě vystavené faktury, klient hradí jednorázově 48 hodin před konáním prvního sezení.

3.3 Služby a produkty jsou dodány až po přijetí platby.

  1. Reklamace a odpovědnost

4.1 Reklamace na online koučink či osobní koučink jsou možné pouze v případě, pokud služba nebyla poskytnuta ze strany poskytovatele.

4.2 Reklamace online produktů jsou možné pouze v případě technických problémů bránících zákazníkovi v přístupu k obsahu. Na online produkty se nevztahuje možnost odstoupení od smlouvy.

4.3 Poskytovatel nenese odpovědnost za výsledky dosažené zákazníkem na základě poskytnutých služeb či produktů. Služby a produkty nenahrazují odborné psychologické poradenství, psychiatrickou léčbu nebo jiné zdravotní služby.

  1. Ochrana osobních údajů

5.1 Poskytovatel zpracovává osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů uvedenými na webových stránkách.

  1. Závěrečná ustanovení

6.1 Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv aktualizovat či měnit tyto Obchodní podmínky.

6.2 Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem zveřejnění na webových stránkách www.nadabergmanova.cz